close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[討論] 有關學韌體跟從事測式程式
Sep 18th 2014, 10:09, by su27

作者su27 (su27)

看板Tech_Job

標題[討論] 有關學韌體跟從事測式程式

時間Thu Sep 18 10:09:20 2014

有關學韌體跟從事測式程式 我昨天跟今天有看到 想回可是都不見了 第一個講他資工學韌體想學用示波器 我是認為他應該是先去把MCU的基本功能 周邊通訊都學會 最好連電腦端的通訊都會 應該是把基本功練好 示波器那個你上班時在找工程師教你看就好了 我以前當硬體測試的同事 有幾個商科的 沒幾個月都會操作了 第二個講他要選韌體 drive 還是測試工程師 server+美商 我只想到X微跟偉XX 我看到薪水只高幾千 我猜八成是X微 那家公司的老闆是台灣人 在說到寫測試程式 薪水就是低 我之前寫了幾篇 都收到很多人來信(我昨天還收到一封) 因為他們跟我也是同樣的感受 所以我是想勸你 能當工程師 千萬別去當測試工程師 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 222.72.90.181 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1411006164.A.2DB.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    thigosf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()