Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Re: [求助] 為了小事第一次吵架(有關吃飯付帳)
Apr 7th 2015, 13:56, by hank12332

作者hank12332 (美尻鑑定達人)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 為了小事第一次吵架(有關吃飯付帳)

時間Tue Apr 7 13:56:03 2015

---------原文吃掉--------- 這個問題簡單來說只是每個人觀念或是怪癖不同罷了 平常我跟女友出去通常都由我付錢 假如我結帳還差幾十塊 我都會問女友身上有沒有零錢 有的話就出,沒有我就拿鈔票給店員找 女友有時候去付錢的時候也是會這樣子 不夠零錢會問我有沒有 -------------------------------------------- 看了一下原po事後還是想把問題給釐清 不過你男友是不想要繼續講這話題 我覺得也沒必要再繼續講下去囉 -- Sent from my sexybody -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.133.44.144 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1428386168.A.5DD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    thigosf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()